Ogłoszenie

Witam na forum w całości poświęcone Peugeot-om 505!!! Póki co forum jest mało popularne z uwagi na to że niedawno powstało, ale właśnie dzięki Tobie to forum może pomóc użytkownikom 505-tek. Jeżeli znasz osobę która się interesuję, posiada bądź ma problem z 505 i chciałaby się poradzić innych znawców modelu 505 prześlij mu link do tej strony :) Im więcej nas będzie tym forum stanie się popularniejsze przez co udzielenie komuś niezbędnej pomocy stanie się dużo łatwiejsze i przyjemniejsze. Zatem pomóżmy sobie sami!:) Pozdrawiam i życzę miłej atmosfery na forum peugeot505.pun.pl

#1 2013-11-07 13:06:12

 ESG

Użytkownik

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-10-22
Posty: 11
Samochód: 505 SR'80, 307 Break'06
Miejscowość: Warszawa

Sworzeń wahacza

Cześć, mam taki problem - jedną z usterek z jaką sprzedano mi samochód są straszne luzy na sworzniach wahaczy. Oddałem auto do znajomego mechanika, kupił sworznie i chciał wymienić ale tu pojawia się problem. O ile się nie mylę ktoś zrobił w moim aucie z braku części przeróbkę wkładając sworznie (pewnie od innego auta) odwrotnie niż oryginalnie. Mam auto z podwójnymi wahaczami z przodu, wg instrukcji sworzeń powinien siedzieć w pozycji Y (grubsza część wkręcona w zwrotnicę, sworzeń przechodzi przez wahacz i jest przykręcony nakrętką od spodu wahacza poprzecznego).

U mnie w wahaczu poprzecznym jest nagwintowany otwór ~40mm, od spodu nie ma żadnej nakrętki tylko kalamitka, sworzeń siedzi w pozycji /\ sworzniem w zwrotnicy, jednak nie ma w niej nigdzie śruby/nakrętki która mogłaby odblokować sworzeń do wyjęcia ze zwrotnicy...

Instrukcja serwisowa nie przewiduje takiego mocowania jak u mnie i zastanawiam się czy kiedyś ktoś tego nie naprawił jak potrafił i czym mógł, robiąc przeróbkę... Jak u Was wygląda mocowanie sworzni w autach z przed 1980 roku?

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
studio kopiowania ślask ciechocinek sale konferencyjne