Ogłoszenie

Witam na forum w całości poświęcone Peugeot-om 505!!! Póki co forum jest mało popularne z uwagi na to że niedawno powstało, ale właśnie dzięki Tobie to forum może pomóc użytkownikom 505-tek. Jeżeli znasz osobę która się interesuję, posiada bądź ma problem z 505 i chciałaby się poradzić innych znawców modelu 505 prześlij mu link do tej strony :) Im więcej nas będzie tym forum stanie się popularniejsze przez co udzielenie komuś niezbędnej pomocy stanie się dużo łatwiejsze i przyjemniejsze. Zatem pomóżmy sobie sami!:) Pozdrawiam i życzę miłej atmosfery na forum peugeot505.pun.pl

#1 2010-02-09 17:15:41

turbowisnia

Administrator

Zarejestrowany: 2010-02-05
Posty: 95
Miejscowość: Warszawa

Szczególowe dane techniczne poszczególnch wersji Peugeota 505

Peugeot 505 GTD Turbo(1979r)





Silnik:
poj.              2498cm3
moc              96KM
Moment obr   206Nm
Typ              OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 21:1
Vmax                  ok.171km/h
Stosunek KM/Kg   0.071 KM/kg
rodzaj paliwa    diesel

Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna


Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1450 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1340 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GTi(1979r)





Silnik:
poj.              2165cm3
moc              132KM
Moment obr   285Nm
Typ              SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 9.8:1
Vmax                  ok.185km/h
Stosunek KM/Kg   0.105 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1432 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1235 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GTi Turbo(1979r)





Silnik:
poj.              2155cm3
moc              152KM
Moment obr   232Nm
Typ              SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 7.5:1
Vmax                  ok.200km/h
Stosunek KM/Kg   0.113 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1420 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1330 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 SR(1979r)





Silnik:
poj.              1971cm3
moc              101KM
Moment obr   161Nm
Typ              OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax                  ok.167km/h
Stosunek KM/Kg   0.083 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1450 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1210 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 STi(1980r)





Silnik:
poj.              1995cm3
moc              112KM
Moment obr   168Nm
Typ               SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Stopień sprężania 9.2:1
Vmax                  ok.175km/h
Stosunek KM/Kg   0.091 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna

Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1450 mm
rozstaw osi  2743 mm
masa          1210 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 1.8(1982r)





Silnik:
poj.              1796cm3
moc              84KM
Moment obr   144Nm
Typ               OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax                  ok.157km/h
0-100km/h        14.5s
Stosunek KM/Kg   0.068 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1735 mm
wysokość    1440 mm
rozstaw osi  2745 mm
masa          1215 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GL(1982r)





Silnik:
poj.              1971cm3
moc              97KM
Moment obr   161Nm
Typ               OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax                  ok.166km/h
Stosunek KM/Kg   0.080 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 4,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1450 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1200 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GR Estate (kombi 1982r)





Silnik:
poj.              1971cm3
moc              97KM
Moment obr   161Nm
Typ               OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax                  ok.156km/h
0-100km/h        14.8s
Stosunek KM/Kg   0.074 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm
masa          1295 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś








Peugeot 505 SRD Turbo (1982r)





Silnik:
poj.              2304cm3
moc              81KM
Moment obr   181Nm
Typ               OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 21:1
Vmax                  ok.160km/h
Stosunek KM/Kg   0.060 KM/kg
rodzaj paliwa    diesel


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1450 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1330 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 STi(1982r)



Silnik:
poj.              2165cm3
moc              119KM
Moment obr   186Nm
Typ              SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy, 4
Stopień sprężania 9,2:1
rodzaj paliwa    benzyna

Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna

Wymiary:
długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1450 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1235 kg
Vmax                  ok.179km/h
Stosunek KM/Kg   0.095 KM/kg

Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 Turbo Injection(1984r)





Silnik:
poj.              2155cm3
moc              162KM
Moment obr   240Nm
Typ                SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy 
Stopień sprężania 8:1
Vmax                  ok.204km/h
Stosunek KM/Kg   0.120KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1424 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1330 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GL break (kombi 1985r)





Silnik:
poj.              1971cm3
moc              96KM
Moment obr   158Nm
Typ                OHV - wałek rozrządu w bloku silnika 
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax                  ok.163km/h
Stosunek KM/Kg   0.075KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 4,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm
masa          1270 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś










Peugeot 505 GL break automatic (kombi 1985r)





Silnik:
poj.              1971cm3
moc              96KM
Moment obr   158Nm
Typ                OHV - wałek rozrządu w bloku silnika 
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax                  ok.156km/h
rodzaj paliwa    benzyna


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 3,
skrzynia biegów automatyczna



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GL break US (kombi 1985r)





Silnik:
poj.              1971cm3
moc              98KM
Moment obr   157Nm
Typ                OHV - wałek rozrządu w bloku silnika 
Stopień sprężania 8.3:1
rodzaj paliwa    benzyna



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GLD break (kombi 1985r)





Silnik:
poj.              2498cm3
moc              76KM
Moment obr   158Nm
Typ                OHV - wałek rozrządu w bloku silnika 
Stopień sprężania 23:1
Stosunek KM/Kg   0.055KM/kg
rodzaj paliwa    diesel


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 4,
skrzynia biegów manualna



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm
masa          1375 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 GLD break US(kombi 1985r)





Silnik:
poj.              2304cm3
moc              81KM
Moment obr   180Nm
Typ                OHV - wałek rozrządu w bloku silnika 
Stopień sprężania 21:1
Stosunek KM/Kg   0.058KM/kg
rodzaj paliwa    diesel



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm
masa          1375 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 SRD break automatic(kombi 1985r)





Silnik:
poj.              2498cm3
moc              76KM
Moment obr   147Nm
Typ                OHV - wałek rozrządu w bloku silnika 
Stopień sprężania 23:1
Stosunek KM/Kg   0.055KM/kg
rodzaj paliwa    diesel


Skrzynia biegów:
liczba biegów: 3,
skrzynia biegów automatyczna



Wymiary:

długość       4900 mm
szerokość   1730 mm
wysokość    1540 mm
rozstaw osi  2900 mm


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









Peugeot 505 V6 (1986r)



Silnik:
poj.              2749cm3
moc              172KM
Moment obr   235Nm
Typ              SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów V,6
Stopień sprężania 10:1
Vmax                  ok.195km/h
Stosunek KM/Kg   0.128 KM/kg
rodzaj paliwa    benzyna


Wymiary:

długość       4580 mm
szerokość   1720 mm
wysokość    1424 mm
rozstaw osi  2740 mm
masa          1331 kg


Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika    przód
Napęd                  na tylną oś









To oczywiście nie wszystkie wersje modelu 505 z czasem ich przybędzie. Jeżeli jakies dane według Was się nie zgadzają
proszę o kontakt ze mną (PW, email). Proszę równierz pisać jeżeli będzie ktoś chciał dodać pewne dane techniczne
które się tu jeszcze nie znalazły.
Pozdrawiam

Offline

 

#2 2011-02-25 15:32:30

samuh

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-06
Posty: 174
Samochód: 505 2,5TD XD3TE+2BF46 4 x R390
Miejscowość: Gdańsk

Re: Szczególowe dane techniczne poszczególnch wersji Peugeota 505

PEUGEOT 505 (551A) Typ nadwozia: SEDAN
Wersja silnikowa        Pojemność            Moc kW        Moc KM        Produkowany od:        Produkowany do:
PEUGEOT:
1.6           XC7               1618                   ?                 ?                      1983.08                  1984.07
1.8     105 XM7               1796                  55               75                     1981.06                  1985.10
1.8     105 XM7               1796                  60               82                     1982.01                  1985.10
1.8     105C XM7A           1796                  62               84                     1985.09                  1986.10
2.0      XN1                     1971                  69               94                     1983.09                  1985.09
2.0      106 XN1               1971                  71               97                     1980.11                  1985.12
2.0      106E XN1A           1971                  72               98                     1985.09                  1991.09
2.0              XN6    ?        1971                  79              107                    1980.09                  1982.11
RENAULT:
2.0 TI,STI 829 ZEJ ZEJK   1995                  81               110                   1979.08                  1986.10
2.2          851X ZDJL        2165                  84               114                   1986.03                  1993.12
2.2            851 ZDJ         2165                  85               116                   1981.05                  1984.10
2.2 GTI    851B ZDJL       2165                  90               122                   1983.08                  1993.12
PEUGEOT:
2.2 Turbo Injection N9T      2155               110             150                    1986.01                  1987.12
2.2 Turbo Injection N9TE    2155               114             155                    1984.03                  1988.10
2.2 Turbo Injection N9TEA  2155               128             174                    1987.06                  1988.12

2.8 GTI V6 154X (ZN3J)     2849               105             143                    1986.06                  1993.12
PEUGEOT:
2.3 Diesel          XD2            2304             51               69                     1979.05                   1984.09
2.3 Turbo Diesel XD2S          2304             59               80                     1980.09                   1986.06
2.5 Diesel          XD3            2498             51               69                     1981.10                   1990.11
2.5 Diesel          XD3            2498             55               75                     1981.06                   1993.12
2.5 Turbo Diesel XD3T          2498             66               90                     1983.10                   1993.12
2.5 Turbo Diesel XD3TE        2498             77               105                    1986.10                   1993.12

505 Break (551D) Typ nadwozia: KOMBI

1.8 XM7                               1796             55               75                     1982.04                   1985.09   
1.8 XM7A 105C                     1796             62               84                     1985.10                   1989.09   
2.0 XN6  ?                            1971             60               82                     1982.04                   1987.11
2.0 106 XN1                         1971             69               94                     1983.08                   1985.12
2.0 106E XN1A                     1971             72               98                     1985.09                   1987.11
2.0 ZEJ                                1995             81               110                    1985.10                   1989.09
2.0                                      1995             83               113                    1985.10                   1991.08     
2.2 851X ZDJL                      2165             84               114                    1986.01                   1993.12
2.2 GTI 851B ZDJL                2165             90               122                    1985.09                   1986.12
2.2                                      2165             89               121                    1985.10                   1991.08
2.2 Ti                                   2165             96               131                    1984.01                   1985.09
2.3 Diesel XD2                      2304             51               69                     1982.06                   1984.09
2.3 Diesel XD2S 147              2304             59               80                     1982.04                   1986.06
2.5 Diesel XD3 155                2498             51               70                     1986.01                   1993.12
2.5 Diesel XD3 155                2498             55               75                     1983.08                   1993.12
2.5 Turbo Diesel XD3T           2498             70               95                     1985.10                   1991.08
2.5 Turbo Diesel XD3T 152A   2498             66               90                     1985.10                   1987.11
2.5 Turbo Diesel XD3TE 152B 2498             77               105                    1986.10                   1993.12
i te silniki produkowane od 10.1986r maj MOMĘT OBROTOWY 235Nm zamiast 206Nm w starszych XD 3 T

dzieki pompie Roto Diesel - Lucas DPC 8443 A350A turbo sprezarce KKK K16 i wieksze kolo zamachowe 235mm srednia docisku

LISTA NIE JEST SKONCZONA
JAK TU WRÓCE BEDE JĄ KONCZYŁ

Ostatnio edytowany przez samuh (2012-01-08 20:10:43)


JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM:
PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel (1986.10 - 1993.12); 2498.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: 152B (XD3TE)
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection (1984.03 - 1988.10); 2155.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Silnik: 176B (N9TE)

Offline

 

#3 2011-12-22 11:47:54

samuh

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-06
Posty: 174
Samochód: 505 2,5TD XD3TE+2BF46 4 x R390
Miejscowość: Gdańsk

Re: Szczególowe dane techniczne poszczególnch wersji Peugeota 505

XM    68-70    504    -    1796    carb Solex 34 Bisca 3 79hp
XM    69-70    504    -    1796    carb 8.35:1 87/90hp
XMKF6    70    504    -    1796    KMFI
XMKF5    70    504    -    1796    KMFI 103hp
XM7    73-80    504    L    1796    carb 79hp
XN1    71-72    504    (US)    1971    carb 2X Solex 7.6:1 87hp
XN1??    70-80    504    GL    1971    carb Zenith 35-40 INATH 96hp
X?    70-80    504    TI    1971    FI Kugelfischer 106hp
XD90    79-?    504    D    2112    Diesel 59hp
ZM112    74-77    504    -    2664    carb Cab. and Coupe only
ZMJ140    78-83    504    -    2664    K-jet Coupe only
XM7A    82-90    505    GL    1796    carb Solex 90hp
XN6    80-85    505    (US spec)    1971    K-jet 8.35:1 96hp
XN6    86-    505    (US)    1971    K-jet no air into exh 3w O2
XN2    -    505    -    1971   
XN1(A)    80-90    505    GL,GR,SR (break)    1971    carb Solex 32-35 TMIMA 96hp
ZEJ    80-83    505    TI,STI    1995    K-Jetronic 110hp
N9T    85    505    Turbo    2155    LU-jet 7.5:1 145hp DIN chain drive OHC
N9TE    86-87    505    Turbo    2155    LU-jet Intercooler 7.5:1 160hp
N9TE    88-    505    Turbo SW    2155    LU-jet Intercooler 7.5:1 160hp
N9TEA    89    505    Turbo SW    2155    LU-jet Intercooler 7.5:1 160hp
N9TEA    88-89    505    Turbo Sedan    2155    LU-jet Intercooler 7.5:1 180hp
ZDJL    87-89    505    -    2165    LU2-Jetronic 120hp US model
ZDJL    83-90    505    GTi    2165    L-Jetronic 130hp
XD2    80-83    505    GRD,SRD    2304    Diesel 70hp
XD3    83-90    505    GLD,GRD    2498    Diesel 76hp
XD3TE    83-90    505    GRDT,SRDT,GTDT    2498    Diesel Turbo 110hp
XD3T    85-    505    US    2498    Diesel Turbo 95hp
ZN3J    -    505    -    2849    LH2.2 145hp US model
ZN3J  ??    86-88    505    V6 injection    2849    Bosch L-Jetronic 170hp
?    78-83    604    SRD Turbo GRD Turbo    2304    Diesel Turbo
XD3T    83-86    604    GTDT    2498    Diesel Turbo 95hp
?    76-78    604    -    2664    2X Solex
?    76-81    604    SL    2664    carb 1single 2double 136hp
?    76-81    604    TI    2664    FI Bosch K-Jetronic 144hp
?    79-82    604    -    2849    2X Solex
?    83-85    604    -    2849    FI
ZNJK    83-86    604    GTi    2849    FI K-Jetronic 155hp


JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM:
PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel (1986.10 - 1993.12); 2498.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: 152B (XD3TE)
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection (1984.03 - 1988.10); 2155.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Silnik: 176B (N9TE)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
pojemniki mapa http://www.informacjekielce.pl/ sala na szkolenie kraków Ciechocinek hotele spa