Strony: 1
Administrator
Peugeot 505 GTD Turbo(1979r)
Silnik:
poj. 2498cm3
moc 96KM
Moment obr 206Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 21:1
Vmax ok.171km/h
Stosunek KM/Kg 0.071 KM/kg
rodzaj paliwa diesel
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1450 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1340 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GTi(1979r)
Silnik:
poj. 2165cm3
moc 132KM
Moment obr 285Nm
Typ SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 9.8:1
Vmax ok.185km/h
Stosunek KM/Kg 0.105 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1432 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1235 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GTi Turbo(1979r)
Silnik:
poj. 2155cm3
moc 152KM
Moment obr 232Nm
Typ SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 7.5:1
Vmax ok.200km/h
Stosunek KM/Kg 0.113 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1420 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1330 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 SR(1979r)
Silnik:
poj. 1971cm3
moc 101KM
Moment obr 161Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy,4
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax ok.167km/h
Stosunek KM/Kg 0.083 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1450 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1210 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 STi(1980r)
Silnik:
poj. 1995cm3
moc 112KM
Moment obr 168Nm
Typ SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Stopień sprężania 9.2:1
Vmax ok.175km/h
Stosunek KM/Kg 0.091 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1450 mm
rozstaw osi 2743 mm
masa 1210 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 1.8(1982r)
Silnik:
poj. 1796cm3
moc 84KM
Moment obr 144Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax ok.157km/h
0-100km/h 14.5s
Stosunek KM/Kg 0.068 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1735 mm
wysokość 1440 mm
rozstaw osi 2745 mm
masa 1215 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GL(1982r)
Silnik:
poj. 1971cm3
moc 97KM
Moment obr 161Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax ok.166km/h
Stosunek KM/Kg 0.080 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 4,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1450 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1200 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GR Estate (kombi 1982r)
Silnik:
poj. 1971cm3
moc 97KM
Moment obr 161Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax ok.156km/h
0-100km/h 14.8s
Stosunek KM/Kg 0.074 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
masa 1295 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 SRD Turbo (1982r)
Silnik:
poj. 2304cm3
moc 81KM
Moment obr 181Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 21:1
Vmax ok.160km/h
Stosunek KM/Kg 0.060 KM/kg
rodzaj paliwa diesel
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1450 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1330 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 STi(1982r)
Silnik:
poj. 2165cm3
moc 119KM
Moment obr 186Nm
Typ SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów rzędowy, 4
Stopień sprężania 9,2:1
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1450 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1235 kg
Vmax ok.179km/h
Stosunek KM/Kg 0.095 KM/kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 Turbo Injection(1984r)
Silnik:
poj. 2155cm3
moc 162KM
Moment obr 240Nm
Typ SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Stopień sprężania 8:1
Vmax ok.204km/h
Stosunek KM/Kg 0.120KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 5,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1424 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1330 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GL break (kombi 1985r)
Silnik:
poj. 1971cm3
moc 96KM
Moment obr 158Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax ok.163km/h
Stosunek KM/Kg 0.075KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 4,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
masa 1270 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GL break automatic (kombi 1985r)
Silnik:
poj. 1971cm3
moc 96KM
Moment obr 158Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.8:1
Vmax ok.156km/h
rodzaj paliwa benzyna
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 3,
skrzynia biegów automatyczna
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GL break US (kombi 1985r)
Silnik:
poj. 1971cm3
moc 98KM
Moment obr 157Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 8.3:1
rodzaj paliwa benzyna
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GLD break (kombi 1985r)
Silnik:
poj. 2498cm3
moc 76KM
Moment obr 158Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 23:1
Stosunek KM/Kg 0.055KM/kg
rodzaj paliwa diesel
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 4,
skrzynia biegów manualna
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
masa 1375 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 GLD break US(kombi 1985r)
Silnik:
poj. 2304cm3
moc 81KM
Moment obr 180Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 21:1
Stosunek KM/Kg 0.058KM/kg
rodzaj paliwa diesel
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
masa 1375 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 SRD break automatic(kombi 1985r)
Silnik:
poj. 2498cm3
moc 76KM
Moment obr 147Nm
Typ OHV - wałek rozrządu w bloku silnika
Stopień sprężania 23:1
Stosunek KM/Kg 0.055KM/kg
rodzaj paliwa diesel
Skrzynia biegów:
liczba biegów: 3,
skrzynia biegów automatyczna
Wymiary:
długość 4900 mm
szerokość 1730 mm
wysokość 1540 mm
rozstaw osi 2900 mm
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
Peugeot 505 V6 (1986r)
Silnik:
poj. 2749cm3
moc 172KM
Moment obr 235Nm
Typ SOHC - pojedynczy wałek rozrządu w głowicy
Ukł.silnika, l.cylindrów V,6
Stopień sprężania 10:1
Vmax ok.195km/h
Stosunek KM/Kg 0.128 KM/kg
rodzaj paliwa benzyna
Wymiary:
długość 4580 mm
szerokość 1720 mm
wysokość 1424 mm
rozstaw osi 2740 mm
masa 1331 kg
Zawieszenie i napęd:
Położenie silnika przód
Napęd na tylną oś
To oczywiście nie wszystkie wersje modelu 505 z czasem ich przybędzie. Jeżeli jakies dane według Was się nie zgadzają
proszę o kontakt ze mną (PW, email). Proszę równierz pisać jeżeli będzie ktoś chciał dodać pewne dane techniczne
które się tu jeszcze nie znalazły.
Pozdrawiam
Offline
Użytkownik
PEUGEOT 505 (551A) Typ nadwozia: SEDAN
Wersja silnikowa Pojemność Moc kW Moc KM Produkowany od: Produkowany do:
PEUGEOT:
1.6 XC7 1618 ? ? 1983.08 1984.07
1.8 105 XM7 1796 55 75 1981.06 1985.10
1.8 105 XM7 1796 60 82 1982.01 1985.10
1.8 105C XM7A 1796 62 84 1985.09 1986.10
2.0 XN1 1971 69 94 1983.09 1985.09
2.0 106 XN1 1971 71 97 1980.11 1985.12
2.0 106E XN1A 1971 72 98 1985.09 1991.09
2.0 XN6 ? 1971 79 107 1980.09 1982.11
RENAULT:
2.0 TI,STI 829 ZEJ ZEJK 1995 81 110 1979.08 1986.10
2.2 851X ZDJL 2165 84 114 1986.03 1993.12
2.2 851 ZDJ 2165 85 116 1981.05 1984.10
2.2 GTI 851B ZDJL 2165 90 122 1983.08 1993.12
PEUGEOT:
2.2 Turbo Injection N9T 2155 110 150 1986.01 1987.12
2.2 Turbo Injection N9TE 2155 114 155 1984.03 1988.10
2.2 Turbo Injection N9TEA 2155 128 174 1987.06 1988.12
2.8 GTI V6 154X (ZN3J) 2849 105 143 1986.06 1993.12
PEUGEOT:
2.3 Diesel XD2 2304 51 69 1979.05 1984.09
2.3 Turbo Diesel XD2S 2304 59 80 1980.09 1986.06
2.5 Diesel XD3 2498 51 69 1981.10 1990.11
2.5 Diesel XD3 2498 55 75 1981.06 1993.12
2.5 Turbo Diesel XD3T 2498 66 90 1983.10 1993.12
2.5 Turbo Diesel XD3TE 2498 77 105 1986.10 1993.12
505 Break (551D) Typ nadwozia: KOMBI
1.8 XM7 1796 55 75 1982.04 1985.09
1.8 XM7A 105C 1796 62 84 1985.10 1989.09
2.0 XN6 ? 1971 60 82 1982.04 1987.11
2.0 106 XN1 1971 69 94 1983.08 1985.12
2.0 106E XN1A 1971 72 98 1985.09 1987.11
2.0 ZEJ 1995 81 110 1985.10 1989.09
2.0 1995 83 113 1985.10 1991.08
2.2 851X ZDJL 2165 84 114 1986.01 1993.12
2.2 GTI 851B ZDJL 2165 90 122 1985.09 1986.12
2.2 2165 89 121 1985.10 1991.08
2.2 Ti 2165 96 131 1984.01 1985.09
2.3 Diesel XD2 2304 51 69 1982.06 1984.09
2.3 Diesel XD2S 147 2304 59 80 1982.04 1986.06
2.5 Diesel XD3 155 2498 51 70 1986.01 1993.12
2.5 Diesel XD3 155 2498 55 75 1983.08 1993.12
2.5 Turbo Diesel XD3T 2498 70 95 1985.10 1991.08
2.5 Turbo Diesel XD3T 152A 2498 66 90 1985.10 1987.11
2.5 Turbo Diesel XD3TE 152B 2498 77 105 1986.10 1993.12
i te silniki produkowane od 10.1986r maj MOMĘT OBROTOWY 235Nm zamiast 206Nm w starszych XD 3 T
dzieki pompie Roto Diesel - Lucas DPC 8443 A350A turbo sprezarce KKK K16 i wieksze kolo zamachowe 235mm srednia docisku
LISTA NIE JEST SKONCZONA
JAK TU WRÓCE BEDE JĄ KONCZYŁ
Ostatnio edytowany przez samuh (2012-01-08 20:10:43)
Offline
Użytkownik
XM 68-70 504 - 1796 carb Solex 34 Bisca 3 79hp
XM 69-70 504 - 1796 carb 8.35:1 87/90hp
XMKF6 70 504 - 1796 KMFI
XMKF5 70 504 - 1796 KMFI 103hp
XM7 73-80 504 L 1796 carb 79hp
XN1 71-72 504 (US) 1971 carb 2X Solex 7.6:1 87hp
XN1?? 70-80 504 GL 1971 carb Zenith 35-40 INATH 96hp
X? 70-80 504 TI 1971 FI Kugelfischer 106hp
XD90 79-? 504 D 2112 Diesel 59hp
ZM112 74-77 504 - 2664 carb Cab. and Coupe only
ZMJ140 78-83 504 - 2664 K-jet Coupe only
XM7A 82-90 505 GL 1796 carb Solex 90hp
XN6 80-85 505 (US spec) 1971 K-jet 8.35:1 96hp
XN6 86- 505 (US) 1971 K-jet no air into exh 3w O2
XN2 - 505 - 1971
XN1(A) 80-90 505 GL,GR,SR (break) 1971 carb Solex 32-35 TMIMA 96hp
ZEJ 80-83 505 TI,STI 1995 K-Jetronic 110hp
N9T 85 505 Turbo 2155 LU-jet 7.5:1 145hp DIN chain drive OHC
N9TE 86-87 505 Turbo 2155 LU-jet Intercooler 7.5:1 160hp
N9TE 88- 505 Turbo SW 2155 LU-jet Intercooler 7.5:1 160hp
N9TEA 89 505 Turbo SW 2155 LU-jet Intercooler 7.5:1 160hp
N9TEA 88-89 505 Turbo Sedan 2155 LU-jet Intercooler 7.5:1 180hp
ZDJL 87-89 505 - 2165 LU2-Jetronic 120hp US model
ZDJL 83-90 505 GTi 2165 L-Jetronic 130hp
XD2 80-83 505 GRD,SRD 2304 Diesel 70hp
XD3 83-90 505 GLD,GRD 2498 Diesel 76hp
XD3TE 83-90 505 GRDT,SRDT,GTDT 2498 Diesel Turbo 110hp
XD3T 85- 505 US 2498 Diesel Turbo 95hp
ZN3J - 505 - 2849 LH2.2 145hp US model
ZN3J ?? 86-88 505 V6 injection 2849 Bosch L-Jetronic 170hp
? 78-83 604 SRD Turbo GRD Turbo 2304 Diesel Turbo
XD3T 83-86 604 GTDT 2498 Diesel Turbo 95hp
? 76-78 604 - 2664 2X Solex
? 76-81 604 SL 2664 carb 1single 2double 136hp
? 76-81 604 TI 2664 FI Bosch K-Jetronic 144hp
? 79-82 604 - 2849 2X Solex
? 83-85 604 - 2849 FI
ZNJK 83-86 604 GTi 2849 FI K-Jetronic 155hp
Offline
Strony: 1