Ogłoszenie

Witam na forum w całości poświęcone Peugeot-om 505!!! Póki co forum jest mało popularne z uwagi na to że niedawno powstało, ale właśnie dzięki Tobie to forum może pomóc użytkownikom 505-tek. Jeżeli znasz osobę która się interesuję, posiada bądź ma problem z 505 i chciałaby się poradzić innych znawców modelu 505 prześlij mu link do tej strony :) Im więcej nas będzie tym forum stanie się popularniejsze przez co udzielenie komuś niezbędnej pomocy stanie się dużo łatwiejsze i przyjemniejsze. Zatem pomóżmy sobie sami!:) Pozdrawiam i życzę miłej atmosfery na forum peugeot505.pun.pl

#1 2013-10-22 13:35:53

 ESG

Użytkownik

Skąd: Warszawa
Zarejestrowany: 2013-10-22
Posty: 11
Samochód: 505 SR'80, 307 Break'06
Miejscowość: Warszawa

505SR 1980r 2.0 - Żbik :)

Cześć wszystkim,
nieoczekiwanie dla mnie kupiłem niedawno 505tkę i chciałem się nią pochwalić (i zaraz potem poradzić w kilku kwestiach).
Mój Peugeot to 505tka w wersji SR, rocznik 1980, na wyposażeniu elektryczne szyby, wspomaganie i dosyć dobra blacha Auto kupiłem od Pani która miała go od 1991 roku, auto jest od 1991 w kraju. W 2006 dostał nowy lakier dzięki czemu wygląda dosyć przyzwoicie jak na swój rocznik, niestety właściciele nie mogli nigdzie dostać przednich błotników do wersji przed FL więc są nowsze które wyglądają średnio i w pierwszej kolejności wylecą z auta - jak tylko uda mi się znaleźć gdziekolwiek nowe/używane błotniki do starszej wersji lub drugiego peugeota dawcy w rozsądnej cenie....

Auto już podczas jazdy testowej dało znać że ma problemy z zasilaniem i zapłonem bo na wciśnięcie mocniej gazu reagowało duszeniem się i robieniem "kaczuszek", jednak pomimo dojechało dzielnie po zakupie do domu ponad 200km - rekord prędkości ok 120 km/h bo oczywiście nie działa prędkościomierz W tej chwili stoi już w Warszawie na Rzemieślników na regulacji zapłonu i gaźnika, potem muszę zaspawać dziurkę gdzieś w wydechu w okolicach nóg kierowcy i ogarnąć opony bo dostałem 2 komplety kół (jeden alu), ale 2 opony na aucie są prawie jak slicki

Do ogarnięcia do satysfakcjonującego mnie stanu brakuje mi:
- wymiana błotników przód
- wymiana pękniętej atrapy chłodnicy (mocowania)
- naprawa zegarów (nie działa prędkościomierz i licznik przebiegu, nie ma prawie podświetlenia, czujnik temperatury nie działa podczas jazdy)
- ogarnięcie czemu z okolic lampki w suficie kapie mi woda (obstawiam źle uszczelniony otwór anteny)
- wymiana/ogarnięcie przedniej i tylnej szyby (porysowana, nieprzyciemniona w przeciwieństwie do bocznych)
- naprawienie pojedynczych miejsc gdzie pękła szpachla po remoncie, sprawdzenie stanu progów
- naprawa tapicerki/wymiana fotela kierowcy

Czytałem forum i widzę że chwalicie się przebiegami rzędu 140 tys km i nie wiem czy się martwić czy uśmiechać bo moja 505tka ma na liczniku 517kkm a właściciel powiedział że może to być około 700 bo licznik nie działał przez pewien czas

Dla niecierpliwych zaraz wrzucę fotkę, zapytam tylko jeszcze: pod przełącznikiem od szyb pasażera mam jeszcze jeden - do czego on służy?
I jeszcze na desce w miejscu gdzie jest przycisk od awaryjnych, mam też przeciwmgielne i nieopisany przycisk świecący się na żółtopomarańczowo (może starł się nadruk?) - czy to może być ogrzewanie tylnej szyby?

Dalsze pytania których pewnie trochę będę miał jako nowicjusz będę wrzucał do odpowiednich działów

Ps. jeśli macie instrukcję obsługi lub książkę typu "sam naprawiam" w PDF to będę wdzięczny za linka

https://scontent-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-frc1/487568_612579745450646_915267973_n.jpg

Offline

 

#2 2013-10-23 09:42:03

samuh

Użytkownik

Zarejestrowany: 2010-04-06
Posty: 174
Samochód: 505 2,5TD XD3TE+2BF46 4 x R390
Miejscowość: Gdańsk

Re: 505SR 1980r 2.0 - Żbik :)

Gratuluje zakupu i witamy w rodzinie

Odpowiedzi na twoje pytania możesz znaleźć w dziale GALERIA
Podręcznik użytkownika (przed 1985)
http://peugeot505.pun.pl/gallery.php?cid=9

P.S.
Proponuje Ci edytować twój profil i dodać adres e-mail
Nie będzie on bezpośrednio widoczny ale umożliwi tobie i innym komunikować się z tobą
Działa to dużo szybciej i pozwala zadać pytanie bezpośrednio wybranemu forumowiczowi
bo w praktyce nie sprawdzamy codziennie czy pojawił się na forum nowy wątek
a e-mail sprawdza (nawet kilka razy dziennie) prawie każdy

Jeszcze raz gratuluje zakupu 505.
Jak masz jeszcze jakieś pytania wszyscy chętnie ci tu odpowiemy.
Jak zależy ci na szybkiej odpowiedzi przypominaj się bezpośrednio na e-mail.
Pozdrawiam


JESTEM SZCZĘŚLIWYM POSIADACZEM:
PEUGEOT 505 (551A) 2.5 Turbo Diesel (1986.10 - 1993.12); 2498.00 ccm - 105.00 KM/77.00 kW; Silnik: 152B (XD3TE)
PEUGEOT 505 (551A) 2.2 Turbo Injection (1984.03 - 1988.10); 2155.00 ccm - 155.00 KM/114.00 kW; Silnik: 176B (N9TE)

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
https://www.hotelstayfinder.com/ hotels-world ciechocinek sale konferencyjne