Użytkownik
No i jak postępy przy odszczurzaniu auta?
Jak z dostępnością nietypowych części?
Offline
Użytkownik
Hej hej
Pol roku cierpliwie czekal, nie moglem sie nim zajac z powodow rodzinnych
Ale doczekal sie i postep prac jest ogromny.
Wielka w tym zasluga Piotrka, Samuela i France Car, bo gdybym mial do wszystkiego dochodzic samemu, to musialbym go rozkrecic do ostatniej srubki i przestudiowac
Z czesciami nie jest zle, wiekszosc pasuje od cywilnych, czesc gratow nawiozlem razem z autem, czesc jest dostepna np. na www.oscaro.com a w innych przypadkow oraz przy okazji szukania rozwiazan zawsze ratuje mnie Piotrek.
Auto jest juz na polskich tablicach rejestracyjnych
Offline
Użytkownik
Wrzucaj świeże foty!
A czym dokładnie różni 4X4 od RWD?
Muszę przyznać, że dziwnie w takim aucie wyglądają koła przykręcane na trzy śrubki
Ostatnio edytowany przez omron8 (2014-10-31 18:09:49)
Offline
Użytkownik
tu jeszcze na francuskich blachach->
Kola sa na 4 srubki ;p
Rozni sie glownie tym, ze ma tzw. "falszywa rame" do polowy auta, poloski napedowe, skrzynie rozdzielcza, i podwyzszone zawieszenie.
Ponizej schemat przedniego zawiasu->
Offline
Użytkownik
No na cztery. Dlaczego napisałem że na trzy to sam nie wiem... Ale dalej to dziwnie wygląda
Męczyłeś go gdzieś w terenie? Ma siłę jeździć? Jak miałem disco 2.5TDI to trochę mocy brakowało
Offline